Tuesday, May 17, 2011

miroase ca la munte

Maria, până sa implinească 3 ani, iarna asta.
Am luat un şampon diferit de cel cu care era/eram obişnuiţi.
Când îl folosim prima dată, Maria comentează: "Ăsta e ca la munte". Noi nu am înţeles nimic, evident. Nu scria pe el mountain, nu era cu cine ştie ce arome... ce vrea sa zică figurina asta de Maria?

Ne prindem noi după ceva timp cum stă treaba. Vara trecută, când am fost la munte, am luat la repezeală din supermarket un şampon de copii, pe care l-am folosit la munte. Era acelaşi şampon pe care il foloseam acum şi maria l-a recunoscut dupa... miros. Maria a asociat mirosul cu muntele sau... în sfârşit, şi-a adus aminte ceva cu şase luni în urmă. Pe atunci avea până în doi ani şi jumătate, şi intre timp nu am folosit un astfel de şampon.

No comments:

Post a Comment